Front-End Development

front end

მათთვის, ვისაც სურს, შეისწავლოს Front-end დეველოპმენტი, მიიღოს ვებ დეველოპმენტისთვის საჭირო ცოდნა, აითვისოს html-ით საბაზისო ვებ გვერდების აწყობა, მათთვის ვიზუალის მიცემა Css-ის საშუალებით და შემდეგ სასურველი ფუნქციონალის და ლოგიკის დამატება Javascript ის გამოყენებით.  კურსის გავლის შემდეგ მზად
იქნები შეისწავლო ისეთი მოთხოვნადი ვებ დეველოპმენტის ბიბლიოთეკები, როგორებიცაა რეაქტი, ანგულარი, ვიუ და სხვა.

 

კურსის გასავლელად აუცილებელია:

  • გაინტერესებდეს Front-end/Web დეველოპმენტი
  • ფლობდე ინგლისურ ენას საშუალო დონეზე, შეგეძლოს ინგლისურად მასალების კითხვა და გააზრება

კურსი შედგება 20 ლექციისაგან, რომელთა განმავლობაშიც ITვისებ:

  • Web დეველოპმენტის რაობასა და მის კომპონენტებს
  • HTML პროგრამირების საფუძვლებს
  • CSS პროგრამირების საფუძვლებს
  • Javascript- პროგრამულ ენას

კურსის შედეგად:

  • შეისწავლი html-ით საბაზისო ვებ გვერდების აწყობას
  • მათთვის ვიზუალის მიცემას Css საშუალებით
  • სასურველი ფუნქციონალისა და ლოგიკის დამატებას Javascript-ის გამოყენებით
  • ამ ცოდნის საფუძველზე რეალური Front-End აპლიკაციის შექმნას
  • იღებ კვალიფიკაციის დამადასტურებელ სერტიფიკატს
  • უერთდები ჩვენს OLumni კლუბს და რეგულარულად იღებ ღირებულ და საინტერესო ინფორმაციას – მასტერკლასებისა თუ Meetup-ების სახით.
  • გადადიხარ განვითარების ახალ საფეხურზე და ხდები სერტიფიცირებული Front-End დეველოპერი

ლექცია 1

1. Რას ისწავლი კურსის განმავლობაში?
2. Როგორ შეიქმნა Agile?
3. Რა არის Agile?
4. Როგორია Agile-ის პოპულარობა დღეს?
Hello world
HTML tags

ლექცია 2

1. Როდის გამოვიყენოთ Agile?
2. Როგორია Agile გუნდის/ორგანიზაციის სტრუქტურა?
> feature team vs component team
semantic tags

ლექცია 3

1. Რა არის პროდუქტი?
2. Რისი მომზადებაა საჭირო პროდუქტის ინიცირებისთვის?
> პროდუქტის მიზანი
CSS Box Model

ლექცია 4

1. Რა არის პროექტი?
> ინკრემენტული ბექლოგი
2. Რა განსხვავებაა პროდუქტსა და პროექტს შორის და რა კავშირია?
CSS display, position etc.

ლექცია 5

1. Როგორ შეიქმნა Scrum?
> წინაპირობა
> საფუძველი
> ისტორია
2. Რა არის Scrum?

ლექცია 6

1. Როგორ მუშაობს Scrum ერთობლიობაში?
> Scrum one pager
2. Რა არის სპრინტი?
3. Scrum-ის თამაში და განხილვა

ლექცია 7

1. Scrum-ის Როლები
> პროდაქტ ოუნერი
> Scrum მასტერი
> დევ გუნდი
> Dos and Don’ts
conditionals
logical operators

ლექცია 8

1. Რა არტიფაქტები არის Scrum-ში?
> პროდუქტის ბექლოგი
> სპრინტის ბექლოგი
> ინკრემენტი
2. Რა არის DoR და DoD და როგორ გამოიყენება?
3. Რა არის პოპულარული შეფასების ტექნიკები Scrum გუნდებში?

ლექცია 9

1. Როგორ ვზომავთ Scrum-ში პერფორმანსს და როგორ ვიყენებთ მას?
> Velocity
> Burndown Chart და სხვა

ლექცია 10

1. Რა სერთიფიკატებია Agile-ის/Scrum-ის მიმართულებით?
> PMI-ACP
> PSM
> PSPO

ლექცია 11

Routing
Lazy loading
Child routes
Guards, resolvers

ლექცია 12

დემო აპლიკაციის პროგრესი და აფდეითი
ტესტების შექმნა და ინტეგრაცია
ტესტების პრაქტიკული მაგალითები
ანიმაციები
ანიმაციების ინტეგრაცია

ლექცია 13

Redux and Angular
NgRx განხილვა
NgRx საბაზისო ფუნქციონალი
DOM events

ლექცია 14

Server side rendering
Angular universal
Angular universal მაგალითი
fetch

ლექცია 15

დემო აპლიკაციის დასრულება
შეჯამება – რა ვისწავლეთ?

ლექცია 16

JS advanced
JS engines, interpreters and compilators
call stack and memory heap
stack overflow, garbage collection
Execution context
Lexical environment

ლექცია 17

hoisting
variable environment
function scope vs block scope
IIFE
dynamic scope
context vs scope

ლექცია 18

OOP general discussion
FP
Pure functions
imperative vs declarative
immutability
HOF

ლექცია 19

მეორე აპლიკაციის დასრულება
კურსის მიმოხილვა
შემოგვიერთდი
ხანგრძლივობა: 38 საათი
ლექციების რაოდენობა: 19
დაწყების თარიღი: ნოემბრიდან
ლექციის დღეები: ორშაბათი 19:00 - 21:00 ხუთშაბათი 19:00 - 21:00
ღირებულება:
კურსის სრული ღირებულება - ₾920